Malý vánoční zázrak

Dostali jsme v zaměstnání krásný vánoční dárek v obrovské dárkové tašce s vánočním motivem. Dva dny před Štědrým dnem putuji z práce domů a taška, už prázdná, jede se mnou. 

Vyhazovat ji úplně nechci, mám v úmyslu do ní zabalit dětský dárek. Velikost je perfektní, škoda jen, že na sobě nemá dětský obrázek.

A pak sestoupím na peron stanice Vltavská.

Muž: "Haló, mladá paní!"
Já (otočím se za hlasem): "Ano?"
Muž: "Prosím vás, kde jste koupila tu krásnou tašku?? Já tady běhám a hrozně takovou sháním!"
Já: "Jé, to já nevím, já v ní dostala vánoční dárek. Ale tady, vezměte si ji, já vám ji klidně dám."
Muž, nevěřícně zírá: "Vážně??? Vy jste hodná! Já sehnal jen s Púem a Krtečkem." (Loví dětské tašky.) "Nechcete jednu?"

Milý Vesmíre, nemohlo by to takhle fungovat vždycky?

Autor: Michaela Moulisová | pondělí 4.1.2016 13:06 | karma článku: 19,46 | přečteno: 573x
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1278x
Žena nadprůměrné výšky, váhy a temperamentu.

Nepíši o politice, nechci vyvolávat plamenné diskuze a vířit kontroverzní témata. Potkávají mě drobnosti, které mě mnohdy pobaví a ventiluji je ve snaze třeba pobavit i ostatní. Smíchu je nám, a to zejména v dnešní době, zapotřebí nejvíce.

Seznam rubrik