Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A vlastně i já se chci zeptat kolik měříte. Já mám 188 cm a vysoké holky se mi líbí.

0 0
možnosti
MM

O kousek méně než Vy přece jenom ano. ;)

0 0
možnosti
Foto

Hezký postřeh. Tomuto způsobu jednání se říká vytěsňování. Nepohodlnou emoci má člověk tendenci zapřít i sám před sebou. Vytěsňování je první příčinou řady duševních problémů, protože člověk přestává být autentický a přestává rozumět sám sobě. Vytěsněné nežádoucí emoce nezmizí, ale ze skrytu pak naleptávají duševní rovnováhu. Takže s autorkou zcela souhlasím.

0 0
možnosti
VH

Pozor!  Vytěsňovala by zřejmě autorka, pokud by se po ujetí tramvaje chovala, jak popisuje. Vytěsňovala by zřejmě snahu řvát a vulgárně nadávat na řidiče.

   Jenže proč podle sebe soudí ostatní??  Moje reakce by byla obdobná, jako je popisována u "kritizované osoby". Prostě proto, že bych nedostižení tramvaje (jako mnoha předchozích tramvají a jako "nedoběhnutí" mnoha důležitějších věcí) nepovažoval za žádnou tragedii.

   Takže možná při stejném chování by nezmizely nežádoucí emoce u autorky. U popisovaného "dobíhače" nezmizí ovšem také - žádné nejsou a nemohou tedy zmizet.

0 0
možnosti
VH

1.  Je to pravdu nádherné, když mladá dáme nazná jiné citoslovce, kterým by popsala situaci, než vulgarizmus.

2.  Nesuďte podle sebe. Dobíhám tramvaje již dobrých 60 let (i když v současnosti je to "srandaběh").  Z toho skoro 50 let tramvaje se zavíráním dveří.  Pokud mně jsou zavřeny před nosem, klidně se otočím a jdu na chodník, případně se procházím po ostrůvku. Určitě se jdu podívat na jízdní řád (což udělám i v případě, že mně nic neujede).

3.  Určitě to nedělám kvůli lidem okolo. To zas mně mohou být klidně ukradeni. Pokud Vy děláte vše podle toho, jak to budou vnímat druzí, nemusíme to tak dělat my ostatní. Je to úchylka pouze Vaše a případně několika dalších, povahově slabších, jedinců.

4.   V klidu se otočím, protože jsem tramvaj prostě nedoběhl, není to konce světa a nevím, proč bych z toho měl dělat vědu. A na jízdní řád se jdu podívat, abych zjistil, jak dlouho budu muset čekat.

    Závěr: nechápu, proč jste vlastně ten článek psala.

1 2
možnosti
Foto

Často je lepší vyjádřit něco vulgarismem, než to zapřít a spolknout. A pokud si toho sám nejste vědom, tím hůř. Tomu, co píšete Vy, se říká „racionalizace“ (viz http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Racionalizace_%28psychologie%29 :-)

0 0
možnosti

Kolik že to měříte?

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1278x
Žena nadprůměrné výšky, váhy a temperamentu.

Nepíši o politice, nechci vyvolávat plamenné diskuze a vířit kontroverzní témata. Potkávají mě drobnosti, které mě mnohdy pobaví a ventiluji je ve snaze třeba pobavit i ostatní. Smíchu je nám, a to zejména v dnešní době, zapotřebí nejvíce.

Seznam rubrik