Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hlavně neřvat pánu Bohu do oken

Aneb soukromí domova někdy svádí k mylné představě, že nikdo okolo neslyší, co se uvnitř říká, křičí a podobně. 

Před několika lety v domku v Berouně.

Dceři bylo pár měsíců a odmítala snížit decibely.

Já, pochodujíc s dítětem na ruce okolo otevřeného okna do dvora a štelujíc dudlík do dceřiných úst pokřikuji motivačně: "No ták, vezmi si dudáčka, je to náš kamarád! Šup, ať už je v pusince!"

K manželovi potichu: "Tamhle jde soused a blbě na mě čumí, co to je?!"

Manžel: "No, on se jmenuje Dudáček..."

Autor: Michaela Moulisová | úterý 2.9.2014 11:13 | karma článku: 10,76 | přečteno: 543x
  • Další články autora

Michaela Moulisová

Malý vánoční zázrak

Dostali jsme v zaměstnání krásný vánoční dárek v obrovské dárkové tašce s vánočním motivem. Dva dny před Štědrým dnem putuji z práce domů a taška, už prázdná, jede se mnou.

4.1.2016 v 13:06 | Karma: 19,46 | Přečteno: 573x | Ostatní

Michaela Moulisová

Nech ten prezevativ! Až po obědě!

Stále jsem neuvykla tomu, že dětská mysl nechápe nálepky jako "nevhodné pronést nahlas" nebo "tato věc / část těla se před cizími neukazuje".

7.7.2015 v 9:36 | Karma: 15,96 | Přečteno: 997x | Ostatní

Michaela Moulisová

"Ahoj Kájo, ahoj! Já ťa znám! Ty mňa neznáš?! No to je jedno, poď, napijem sa!"

Bezpochyby nejsem jediná, komu se něco podobného již přihodilo. Potkáte na ulici osobu, kterou bezpečně znáte, ale za nic na světě si nemůžete vzpomenout, odkud.

2.7.2015 v 19:59 | Karma: 10,87 | Přečteno: 663x | Ostatní

Michaela Moulisová

Moje maminka pije...

První měsíce života svojí dcery jsem prožívala v tetelení, kdy už holčička začne mluvit. Dialog ulehčí spoustu věcí - kupříkladu komunikaci. Včera mi došlo, že taková výhra její nabytá dovednost zase není.

25.6.2015 v 12:11 | Karma: 22,69 | Přečteno: 1260x | Ostatní

Michaela Moulisová

Chceš na bhůdků, gádžo?!

Šli jsme uličkami jednoho středočeského maloměsta. Ruku v ruce jsme s mužem procházeli po dlažebních kostkách vedle kamenné historické zdi a užívali si jarního odpoledne.

27.3.2015 v 15:58 | Karma: 28,11 | Přečteno: 1871x | Ostatní

Michaela Moulisová

Jak vkusně upozornit ženu na čouhající spodní prádlo

Seděly jsme v autobuse. Já a moje dcera. Osazenstvo vozu se zatím nikterak nelišilo od běžné sestavy - mladý pár, několik důchodců, bezdomovec. Na jedné zastávce ovšem do prostředních dveří nastoupila žena, narozena zhruba v době,

23.3.2015 v 12:37 | Karma: 30,98 | Přečteno: 2574x | Ostatní

Michaela Moulisová

O přičmoudlých

Jídelní kout na oddělení XY v nejmenované nemocnici. Mezi obědvajícími pacienty pobíhají sestry s tácy a džbánky s čajem. Blíží se návštěvní hodiny.

10.10.2014 v 14:47 | Karma: 26,23 | Přečteno: 2279x | Ostatní

Michaela Moulisová

Prosím, neolizujte mi obličej!

Úvodem nutno zdůraznit, že jsem člověk, který nemá rád, když mu někdo vstupuje do intimní zóny. Nejsem fanoušek líbání na přivítanou a rozloučenou, u toho si navíc připadám jako pitomec. Objetí vyhrazena pro nejbližší. Nemám ráda ani společenský tanec s neznámými muži, čemuž jsem naštěstí ušetřena, protože jsem na společenský tanec kopytem a zpravidla se mu zuby nehty vyhýbám. Stejně tak bezděčným dotykům na dvojsedačce v MHD atp. Zkrátka, pokud mi člověk není blízký, nebudu na něj chmatat nebo si o něj odírat epidermis.

16.9.2014 v 10:23 | Karma: 15,81 | Přečteno: 1317x | Ostatní

Michaela Moulisová

Jak jsem okradla cikány

Procházíme se s kočárkem, dítě žmoulá plyšového slona. Za námi romská rodinka, čítající matku a otce s tak tříletým capartem. Na autobusové zastávce, kde chceme skočit do stoosmaomdesátky, zjišťuju, že slon už s námi není.

1.9.2014 v 8:05 | Karma: 35,72 | Přečteno: 2147x | Ostatní

Michaela Moulisová

Jak jsem unikla útoku hostivařského násilníka

Tak si to takhle šinu naší tichou slepou ulicí o sedmé večer, od autobusu, na jehož zastávce se nepěkně postrkovali výrostci s několika promile. To mne vždy poděsí!

30.8.2014 v 11:08 | Karma: 17,98 | Přečteno: 1427x | Diskuse| Ostatní

Michaela Moulisová

Na rande s těhotnou

V parku na okraji Mnichova. Středa podvečer. Ital, německy: "Promiňte, můžu se vás na něco zeptat?"

29.8.2014 v 13:21 | Karma: 18,25 | Přečteno: 1688x | Diskuse| Ostatní

Michaela Moulisová

Můj život s mokrýma rukama

Svět je nelítostný. Život není naplněn jen sluníčkovými dny. Někdy je třeba použít veřejnou toaletu.

26.8.2014 v 11:47 | Karma: 11,00 | Přečteno: 841x | Diskuse| Ostatní

Michaela Moulisová

Já jsem ale chtěl, aby mi ta tramvaj ujela!

Všimli jste si, jak zvláštně lidé reagují na veřejnosti, když prostředky MHD nečekaně naruší jejich (domnělou) image suverénního a sebevědomého občana?

25.8.2014 v 10:59 | Karma: 13,26 | Přečteno: 1016x | Diskuse| Ostatní

Michaela Moulisová

Dostihy a lásky

Letní povídka pro Víkend MF DNES......................................................................

2.8.2013 v 11:54 | Karma: 10,64 | Přečteno: 458x | Diskuse| Ostatní

Michaela Moulisová

Vážení cestující

Letní povídka pro Víkend MF DNES............................................................................

2.8.2013 v 10:01 | Karma: 12,39 | Přečteno: 809x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1278x
Žena nadprůměrné výšky, váhy a temperamentu.

Nepíši o politice, nechci vyvolávat plamenné diskuze a vířit kontroverzní témata. Potkávají mě drobnosti, které mě mnohdy pobaví a ventiluji je ve snaze třeba pobavit i ostatní. Smíchu je nám, a to zejména v dnešní době, zapotřebí nejvíce.

Seznam rubrik